Reklamációs igény
Garanciális igénybejelentés
Ha a megvásárolt termék a garanciális időszak alatt hibásnak bizonyul, törvényi jogod a hibával kapcsolatban panaszt benyújtani. Az újonnan vásárolt termékekre vonatkozó garanciális időszak 2 év. Ez az időszak a vásárlás napjával indul. A garancia mechanikai sérülésre vagy a természeti elemek által okozott károsodásra rendszerint nem vonatkozik.
HOGYAN LEHET GARANCIÁLIS IGÉNYT BENYÚJTANI?
Küldd el csomagban a terméket az alábbi címre:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
98401, Lucenec, Szlovákia
A CSOMAGNAK A KÖVETKEZŐKET KELL TARTALMAZNIA:
* Számla.
* Az oldal alján lévő hivatkozáson keresztül elérhető panaszbejelentő űrlap, amelyen a lehető legrészletesebben írd le a hibát.
FONTOS TUDNIVALÓK:
Különösen ügyelj az űrlap „IBAN” mezőjére. Hibás kitöltés esetén szükség esetén nem fogjuk tudni időben visszautalni a pénzt.
A panaszt a lehető leghamarabb, de legkésőbb az érintett termék kézhezvételétől számított 30 napon belül rendezzük.
A panasszal kapcsolatban a rendezési folyamat végén e-mailben vagy telefonon haladéktalanul tájékoztatunk, és egy panaszkivizsgálási jegyzőkönyvet is mellékelünk a termékhez.